tirsdag, februar 19, 2008

100 spørsmål

Huskar du gamledagar? Halvanna år eller så tilbake, då "alle" heldt på med meming heile tida? Vel, take me back to 2006, and bring it on! Memet er rappa frå Ine, utfyllinga har skjedd litt nå og litt då fordelt over mange timar på to halvtreige kveldsvakter.

1. How old are you in five years?
36. Passande det, vel, for den vellukka karrierekvinna og velfungerande småbarnsmora eg planlegg å vera innan dess?

2. Who did you spend at least two hours with today?
Kollegaer. Fascinerande (les: deprimerande) kor mykje me er saman om ein byrjar å rekna på det...

3. How tall are you?
177 cm

4. What do you look forward to most in the next six weeks?
Ny parkett i stova (ikkje til å legga, men at det skal vera ferdig!), Bergenstur om to helger, og Portugal med gode venner og nydelege Lyslugg heile påska. Og ein ting til.

5. What's the last movie you saw?
"Kautokeino-opprøret". Var veldig mykje betre enn eg hadde frykta basert på traileren, så anbefalest høgt. Før det "Den andre siden" og "Juno", som også var gode. Neste på lista er "Mannen som elsket Yngve".

6. Who was the last person you would have called if an emergency?
Vaktmeisterselskapet i blokka vår. Snakk om ubrukelege folk!

7. Who was the last person to call you?
Indie teaterinstruktør, i samband med sak på jobb.
Privat: Lyslugg.

8. What was the last text message you received?
"Reservasjonen er bekreftet. Din referanse er JHIGJ".
Frå Norwegian.

9. Favourite activities?
Alt som handlar om å vera ute i sola. Med kjærast. Og venner. Og god mat.

10. Do you prefer to call or text?
Melding, definitivt. Etter fem år som profesjonell ringar, slit eg framleis med å trykka på den grøne knappen når det gjeld folk eg faktisk bryr meg om. Nok eit punkt på lista med bevis på at "Lin lever ikkje opp til korleis jenter er", det der.

11. What were you doing at 12am last night?
Låg på golvet i stova og målte høgde- og djubdeforskjellar på vinylbelegget som skjulte seg under den stygge laminaten som låg der før, og som me no skal bruka som underlag for fin askeparkett.

12. Are your parents married/separated/divorced?
Gift sidan 1972.

13. When is the last time you saw your best friend?
For lenge sidan, som vanleg.

14. What color are your eyes?
Blå med grøngråskjer.

15. What time did your alarm go off today?
08.13. Men sidan eg ikkje skulle på jobb før 14, skal eg ikkje lata som eg spratt opp.

16. What are you wearing right now?
Svarte støvlettar, mørk dongeribukse, rød t-skjorte, sokkar og undertøy.

17. What is your favorite song?
Ever?!?! Det går jo ikkje an å svara på.

18. Where is your favorite place to be?
I sola. I vatn. På ferie. Gjerne i kombinasjon.

19. Where is your least favorite place to be?
På jobbintervju.

20. Where would you go if you could go anywhere?
Akkurat nuh? Hmmm... Heim frå jobb, definitivt. Og så ville eg vel benytta anledningen til å dra til denne Sydhavsøya eg aldri kjem til å reisa til elles.

21. What's your favourite ice cream?
Ben'n'Jerrys, alle sortane med cookie dough, brownies, sjokolade og karamell.

22. Do you tan or burn?
Begge deler, oftast rød før rødbrun. Den der gyldne, mørkebrune løden er ikkje tiltenkt meg.

23. What did you fear was going to get you at night as a child?
Slangen i do, krokodillen under senga, og trolla i ventilen. Dessutan dei store guttane som lika å hiva meg i hekken på veg til og frå skulen, men det var trass alt ei frykt med betre hald i den verkelege verda.

24. What was the last thing that really made you laugh?
Herleg resonnement rundt fallerte popstjerners bravadar på jobb, i dag.

25. How many computers do you have in your house?
Tre. Fine Dumbo, Lyslugg sin nye berbare jobbsponsa pc, og mitt gode gamle "berbare" hp-treskeverk.

26. How big is your bed?
160 brei, trur eg det er. Eller 180? Meir enn brei nok for to som sovnar inntangla uansett, i alle fall.

27. Do you have a laptop or desktop computer?
Akkurat no, på jobb, sit eg på ein stasjonær. Berbare heime, som nemnt.

28. Blue or white?
Blå.

30. How many pillows do you sleep with?
Ei ganske stor dunpute.

31. What is your favorite season?
Sommar.

32. What do you like about falling?
Hmm... fristande å stjela Ine sitt svar og svara "falling in love", men sidan eg neppe hadde kome på det sjølv, trur eg svaret blir at eg ikkje heilt veit. Men eg har veldig lyst å hoppa i fallskjerm!

33. Favourite dress?
Veldig glad i den lille svarte med kvitt belte og den lille kvite med svart belte - mest fordi eg endeleg fann noko å ha på meg når folk driv og giftar seg og har oppstasa festar heile tida.

34. What do you like about the summer?
Potensiale for fri. Jordbær. Sol. Varme. Lange dagar. Henging i parkar. Utandørsbad, i fersk- eller saltvatn.

35. What do you like about siblings?
At han klarar seg så bra no.

36. How many different places have you lived in the last three years?
Faktisk bare to, Frogner og Slottet, og det må vera ny pers for flyttefanten meg.

37. Worst enemy?
Meg sjølv.

38. Do you prefer shoes, socks, or bare feet?
Sko med strømpebukser inni. Er ein fotfrysepinn.

39. Are you a social person?
Både og. Likar folk, men også aleinetid.

40. What was the last thing you ate?
Heimelaga smoothie med banan, jordbær og appelsinjuice, for snart sju timar sidan. Forstår aldri koss eg skal få tid til måltid på desse kveldsvaktene.

41. What is your favorite restaurant?
Viss det låg i budsjettet, hadde eg ikkje sagt nei til å besøk Alex Sushi og desslike ein del oftare. Men i praksis heller det meir mot Mitsu Sushi i Møllergata (ny favoritt etter at den i Pilestredet blei ei svær kantine og lot det gå ut over fiskekvaliteten), Rice Bowl i Youngs gate(?), Curry&Ketchup i Kirkegaten, m.fl.

42. Last bought item?
Kort dongeriskjørt med knappar frå Oasis. Happy happy joy joy!

43. What is your favorite pair of shoes?
Akkurat no: Brune Camperssko med raude broderte detaljar og band.

44. What is your favorite fruit?
Jordbær, friske (norske) aroma- eller prins-eple, sprø kjernefrie druer.

45. How many exes do you have?
Ikkje mange til å vera ei moden dame på 31!

46. Do you like sushi?
Oh but do I!?!

47. Do you like coffee?
Nei. Fysjom for beisk skit!

48. How many glasses of water, a day, do you drink on average?
Her går det ikkje i glas, men i halvlitersflasker frå kontorkjøkkenspringen. Til saman ganske så mange liter.

49. What do you drink in the morning?
Vatn om noko. Dessutan ekstra lett mjølk og/eller appelsinjus og earl grey viss det er søndagsbrunch utpå dagen.

51. Do you sleep on a certain side of the bed?
Ja, mi side, mot vinduet.

52. Do you know how to play poker?
Nei. Ikkje så spesielt interessert i å læra heller.

53. Do you like to cuddle?
Ja. Men med nokon (mykje) meir enn andre.

54. Have you ever been to America?
Ja. Budd i USA i to omgangar, og tenker det snart er på tide med ein tur tilbake som turist. Over fem! år! sidan sist! (gaaasp!)

55. Do you have an addictive personality?
Nei. Absolutt ikkje.

56. Do you eat out or at home more often?
Nokså likt. Reknar ein den begredelege jobbkantina som "ute" blir det meir ute enn inne. Men den kantina der fortener eigentleg bare å forbigåast i det stille.

58. Do you know anyone with the same birthday as you?
Ikkje personleg. Men i tenåra var det sjølvsagt eit stort poeng at Vanessa Paradis, som eg for øvrig knappast visste kven var, også er fødd 22. desember.

59. Do you want kids?
Ja.

60. Do you speak any other languages?
Engelsk bra, tysk og fransk samanblanda og surrete - men trass alt nok til å orientera meg og forstå kva som skjer.

61. Which Skittles tastes best?
Dei raude. Men Skittles har ikkje akkurat hovudrolla i mitt snopeunivers.

62. Have you ever ridden a horse?
Ja. Ho eg var med var skuffa fordi eg ikkje syns det var skumlare, og fordi eg ikkje var stiv i baken dagen etter.

63. Do you prefer an ocean or a pool?
Havet for kos og transport, bassenget for trening.

64. Do you prefer a window seat or an aisle seats?
Vindu om det er noko å sjå, midtgang på rutineturar Oslo-Sola/Flesland om kvelden.

65. Do you know how to drive stick?
Så klart. Amerikanske spørsmål, eller?

66. What is your favorite thing to spend money on?
Reiser. Folk eg er glad i.

67. Do you wear any jewelry 24/7?
Nei. Ikkje 1-23/7 heller.

68. What is your favorite TV show?
Jobbar meg gjennom "Six Feet Under" på devede, veldig bra. Men TV elles? Eh...

69. Can you roll your tongue?
Ja.

70. Who is the funniest person you know?
Det løgnaste er oftast kombinasjonar av folk, syns eg. Har f.eks. eit bra lag her på jobben.

72. What is the main ring tone on your phone?
Normal "ring, ring" til vanleg, og diskrete songar for utvalde folk.

73. Do you still have clothes from when you were little?
Ikkje eg, men eg veit mor har spara på ei øskje eller to med tanke på evt barnebarn.

74. What red object is closest to you right now?
T-skjorta frå Håkki.

75. Do you turn off the water while you brush your teeth?
Ofte viss eg er aleine, men ikkje når Lyslugg og eg pussar på likt.

76. Do you sleep with your closet doors open or closed?
Lukka.

77. Who would you like to be attacked by?
Går vel ikkje akkurat rundt og drøymer om eit overfall..?

78. Do you flirt a lot?
Nei. Forstår meg ikkje på denslags.

79. What do you dip a chicken nugget in?
Bosset. Oppmala liksomkylling i feittdryppande småkaker får du ikkje denne jenta til å eta.

80. What is your favorite food?
Mmmm! Mat! Alt innan sjømat, thaimat, indisk, meksikansk, og uhm, det meste anna. Bare fri meg frå tørre skiver med svett pålegg, alias det "gode norske" kosthaldet!

81. Can you change the oil on a car?
Tja. No eig ikkje eg nokon bil å skifta på. Men kor vanskeleg kan det eigentleg vera?

82. Have you ever gotten a speeding ticket?
Nei.

83. Most stupid thing you have ever done?
Hmm... eg har i alle fall sagt ja til ein jobb eg aldri burde tatt.

84. What is your usual bedtime?
Etter midnatt. Lenge etter.

85. What is your favourite magazine?
Er ikkje så oppteken av sånne blad. Nyt i grunnen å sleppa unna.

86. Do you have any role model?
Nei. Eg er visst ikkje sånn skrudd saman at eg klarer å få meg skikkelege idol. Not for the lack of trying i tenåra!

87. Do you dance in the car?
Av og til.

89. What song did you last listen to?
"All I Want Is You" med Barry Lois Polisar, frå Juno-lydsporet.

90. Do you ever wonder «what if»?
Det hender nok. Dessverre.

91. Do you ever fall for «the wrong» guys?
Nei. Eg står inne for det eg har gjort på den fronten.

92. Who is in the picture frame closest to you?
Dårleg med innrama bilder på jobb, gett! Det næraste portrettet er rep-leiars bilde av dronning Sonja i gul kjole.

93. What was the last note you scribbled on a piece of paper?
"Ring xxxxxxx etter 14.30" Jobbrelatert, så klart

95. What is your favorite board game?
TP.

97. When was the last time you attended a party?
Var i middag ei stund utover lørdag, og kom meg visst aldri på den andre festen eg også hadde planlagt same kveld.

98. Who is your favourite car?
Ein eg slepp ha ansvar for.

99. What is the best hotel you have stayed in?
Eg er ikkje så god på hotell, i grunnen. Sparar som regel pengane til andre ting. Men den fengselsliknande cella mi i 40 grader pluss i Kolkata var noko for seg sjølv.

100. Who was the last person to do something extra special for you?
Lyslugg.

Ingen kommentarer: