tirsdag, januar 29, 2008

Tenåringsgraviditet? Jatakk!

I serien "-lin legg lista lågt men skriv i alle fall noko", kan eg i dag presentera...

--- trommesolo ---

ein film!

Meir konkret fire gongar Oscar-nominerte Juno, som har førpremiere i Oslo på Gimle filmfest lørdag, og sikkert kjem på vanleg kino ei veke eller to etter det.

Søt film!

Temaet - gravid tenåringsjente som vurderer abort men feigar ut - høyres kanskje ikkje så komisk ut, men det er det. Mest på grunn av herlege ordspel - høyr for all del på det dei seier i staden for å lesa tekstane! Dessutan er lydsporet nydeleg - eg har planar om å kjøpa CDen så snart eg rekk innom ein platebutikk.

Her er traileren:



... og her er ein av songane. Ikkje favoritten min, men representativ for sjangeren:

1 kommentar:

Anonym sa...

Denne filmen vil jeg også se! Dialogene! Stemningen! Musikk! Ahhhh....

Noe helt annet: jeg vet du snart blir æresmedlem (lang & tro tjeneste) i anonyme sjokoholikere, tørrlagte sådan, men dog - ville du ikke like å få et brownie-klubb-medlemskap i valentines-gave? Og hver måned i et halvt år få tilsendt en nydelig boks med brownies i posten? Akkurat når den sjokoladehungeren setter inn?
https://www.zingermans.com/Product.aspx?ProductID=g-4-3

Ikke fullt så romantisk, men likevel: De tilbyr også bacon-klubb, oliven-olje-klubb og osteklubb. Godt jeg ikke bor i USA. Eller tilbringer mer tid på nettet enn jeg allerede gjør.