torsdag, september 06, 2007

Ingen stopp. Tvert om!

Og sidan eg framleis sit her på jobb og bloggar om trivielle ting medan eg gjer meg heilt ferdig med dagens dont, kan eg vel kosta på meg ein liten godbit til. Nemleg....

(tromtrommelitrommlommmtrommesolo)

Melkesjokolade med non stop!

To av favorittane mine! Saman! I same plata! På likt! Halleluja, eg trur det faktisk fins ein gud. I alle fall ein sjokoladefe eller noko.

Det er så nytt at ikkje eigong Freia sine mjølkesjokoladesider har klart å få det med seg, men nam nam, det har eg!

Jummi!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Er det virkelig sant?! Jeg blir svimmel bare av tanken! Dette skal øverst på helge-handlelista for i morgen. Foran både vaskepulver og epler.

Spørsmålet som foreløpig står ubesvart: Hvordan skal man da klare å spise de fargene en liker minst først, og så spare de beste til slutt? Jeg skal rapportere tilbake hvis jeg finner løsningen..

-lin sa...

Fekk du tak i? Eller måtte du nøya deg med epler og vaskepulver?

Ventar spent på rapport. Eg har så langt bare konkludert med at det gjeld litt andre reglar for sjokoladeplatenonstop og posenonstop, men er veldig open for annleis tenkande. I alle fall på akkurat dette punktet.

Anonym sa...

Det ble melkesjokoladeplatenonstop, gitt! Og, som du påpeker, det hersker andre kjøreregler hva sjokoladeplater angår - en kan ikke være så nøye på om en spiser de gule eller de røde først - eller samtidig, for den saks skyld. Men yummi var det uansett!

... eh, og jeg glemte vaskepulver, i min over etter og glede over å finne nonstopsjokoladen. Jaja.