mandag, januar 29, 2007

Happy times are here again

I alle fall til meg - i januar! - å vera. Snøen er komen, sola er stadig innom, og dei nye skia fungerer perfekt. Eg byrjar å tru at 2007 faktisk kan bli det året eg lærer å gå på ski likevel!

For to helger sidan var det teknikktrening med eigen privattrenar på Gjøvik. Dessutan bilutspaing, venninneprat og sjelevask, balsam balsam balsam.

Onsdag let eg intervju vera interjuv, og stakk frå heile skiten størstedelen av dagen. Med banen til Frognersetra, faktisk. Så einsamt driv til Kikut, og via smale, bratte, ikkje så altfor snødekte stiar til Ullevålseter og Sognsvannsbanen heim. Rakk akkurat heim-frå-kontoret-rushet på banen, og delte nistekjeks med søte barnehagebarn. Te på termos, stive musklar, mjukt smil.

Same hovudruta lørdag, bare på andre stiar og løypetrasear. Dessutan i selskap med min eigen kjære skiekspert og - i lysløypa først og sist - tusen andre skigåarar. Men midt på var det stille. Kun eg og han, i funklande glitrande sol i kritkvit snø, med skia som svusj svusj svusj i takfast rytme over vatna.

Aaah!

Og elles?

Eg kom meg greit over juvet. Fanmail og fanmeldingar, frå kjende og ukjende. Bruka søndagen til den evigvarandre oppussinga, men utan så altfor sure miner. Det blir bra.

Denne veka er det kvelds- og helgevakt, og tid til skikkeleg gode frokostar før ærend og oppussing. Mmmm! Bær!

Eg rekk både bøker og aviser, har funne att Tori i alt mylderet, tenker på Afrika og jada, eg kjenner det på meg:

I'm like a bird in the morning sun
I'm like a bee in the honey comb
I'm like a child on Christmas morn
Happy times are here again!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Selv går jeg rundt og nynner på den evige schlägeren "Vinter og sne! En guttunge setter av sted!"... og jeg husker ikke mer av teksten, annet enn at det er noe med skispor og norske sinn og et herlig spor... og så glipper jeg over i Holmenkollmarsjen. "Holmenkollen ligger klar / det glitrer i krystaller / og det knitrer / underhverenfot som går i løypa nå"... akk, vintersanger!

Anonym sa...

... det er klart, det hender jeg også nynner Tramteaterets "Snø, snø - fyller meg med sinne / Snø snø - sperre alle inne"! :)

Ingvild sa...

Hmm, kommer ikke på en passelig snøsang, men ville bare si: hurra for happy times! Håper de smitter :-)