torsdag, mai 31, 2007

Fitter. Happier. More Productive*

Eg har lenge tenkt å skriva noko om samvit. Særs om den dårlege sorten. Men sidan eg sit til oppunder øyrene med ein foreløpig altfor kort tekst som bare ha blitt lang og trykkbar innan i morgon kl 09.15, får det lange innlegget venta litt.

Men ei liste har eg tid til:

Fem ting eg har (litt) dårleg samvit over
- sjølv om eg veit at det er teit å ha det:

* At eg ikkje likar å sjå TV, og derfor gjer det minst mogleg
* At eg sjeldan les heile avisene - og det er ikkje bare sporten eg blar forbi, heller!
* At eg ikkje likar spinning
* At eg er mest glad i å gå på ski når det er sol og fint ver
* At eg ikkje likar å gå i butikkar og følgeleg ikkje kjøper stort

Puh!

Lengre innlegg følger, som sagt. Medan du ventar, anbefaler eg denne posten hos Elisabeth. Det er noko av det same eg tenker - bare at ho er komen mykje lengre i tankane. Eller noko.

* Radiohead: Fitter Happier

1 kommentar:

elisabeth sa...

Oi så hyggelig å bli referert til :) "Op cit. Elisabeth" liksom (uten at jeg husker hva op.cit betød, men husker i alle fall at det ble flittig brukt i forbindelse med div oppgaver i min tid som mini-akademiker).