onsdag, mai 30, 2007

Meir enn 1000 ord

Eg har eigentleg ganske mykje eg har lyst å fortelja, om bøker og reiser og venner og tankar og slikt. Men ser no at Elisabeth har tægga meg, så eg får gjera første tingen først:

Hva er du flink til?


Hva drømmer du om?


Hvem drømmer du om å kline med?


Hva er det beste med hjemstedet ditt?


Hva ville du gjort hvis du var statsminister for en dag?


Hva er du mest redd for?


Hvem skulle spilt deg i filmen om ditt liv?


Hvilket yrke ønsker du deg?


Hva ville du sunget på Idol-audition?


Hvorfor er ikke du kjendis egentlig?

Hvem tagger du?
Den som vil.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Veldig passende bilder! Lurer på om Angelina bevisst lager trutmunn på det bildet, eller om hun faktisk alltid ser slik ut? Hvis du finner det ut, vennligst si ifra! :) Jeg ville nok vært mindre originalt og valgt Jared Leto eller Johnny Depp. Eller "kommende ektemann 1 og 2", som jeg liker å kalle dem.

Godt valg med Maggie, forresten. Jeg hadde nok landa på Anne Lindmo, selv om hun ikke er skuespiller. Hun er riktignok antakeligvis hakket smartere, mer rappkjefta og mer karismatisk enn meg, men det er da lov å ha litt ambisjoner hvis det skal lages en film om mitt liv? Eventuelt Mary Stuart Masterson, som var min store heltinne i filmene Some kind of wonderful, Fried Green Tomatoes og Benny and Joon...

Og på en idol-audition ville jeg sunget en falsk versjon av Yellow Brick Road, La Isla Bonita eller Caroline (sistnevnte i Kirsty McColl-varianten). MEn selv om de har utvida aldersbegrensningene for Idol, tror jeg ikke noen skal håpe på å se meg på tv med det første, heldigvis.

th-

-lin sa...

Angelina har temmeleg stor munn uansett kva ho gjer med han, trur eg. Sjå her, for eksempel...

Anne Lindmo er eit strålande val, syns eg. Har truffe dama eit par gonger, veldig sansen. Heller henne enn Mary - er ikkje ho litt gammal?

Og du, frøken, kan jo faktisk synga. Så no ser eg fram til å sjå deg på tv! ;o)