søndag, juli 05, 2009

Tilknytningsfilm

Dave Eggers og Vendela Vida har skrive filmmanus saman! Flinke forfattarar og søte intervjuobjekt, begge to, så det er ein fin ting.

Det er det dessutan at Maggie Gyllenhaal (alias ho som skulle spelt meg i (den kjedelege) filmen om mitt (uinteressante) liv) er med! Ho spelar tilknytningsomsorgsmora LN:

"I loooove my babies! Why would I want to push them away from me?"


Hahhahaha! Eg ler meg i hel, og stiller meg først i køen når denne kjem til Norge!



(Ok, skal innrømma at den der tilknytningsomsorgslatteren kanskje blei litt intern. Men men. Det er min blogg, and I'll laugh if I want to).

2 kommentarer:

th- sa...

Jeg skal ønske meg den på dvd, for denne filmen finner aldri i verden veien til en kino nær meg, er jeg redd!

Og etter å ha fått forklart konseptet, kniser jeg også av push-kommentaren! :D

elisabeth sa...

tihi, eg tog 'an som de sier her. og dave eggers - mmm. (spammer bloggen din i dag, jeg.)