torsdag, mai 08, 2008

Turen går til...

... USA!

Nærare bestemt til Vestkysten og Austkysten, i månadsskiftet juni-juli. Eg skal ha sommarferie, folkens!

Me flyr til LA, kor Lyslugg budde som tenåring, køyrer bil til Seattle, kor eg har studert, flyr til NY for eit par dagar der, og så heim. 19. juni til 13. juli.

Hurra!

Eg veit godt at mange er skeptiske til flyturar under graviditet, og til å oppsøka varme stader i same periode. Men eg prata med legen om at det som regel er greitt, og har avbestillingsforsikring viss det skulle visa seg å dukka opp komplikasjonar. Ein kan jo ikkje gå ut frå at ein kjem til å vera skikkeleg dårleg heller?

Gler meg!

2 kommentarer:

Ingvild sa...

Så gøy! Bra dere fikk det til. Klart du kan fly og tåle varme, tøff som du er ;) Går helt sikkert kjempebra. Da har vi mange reisefortellinger å komme med når vi ses igjen i juli!

Anonym sa...

Wow, det høres jo utrulig bra ut! Og turen fra LA til Seattle er jo en opplevelse i seg selv, vil jeg tro (har bare kjørt fra SF til LA, men dog) - i tillegg til nevnte byer... Åh, ikke misunnelig i det hele tatt, nei!