fredag, mai 09, 2008

Men først går turen til...

... Italia!

Nærare bestemt Roma, frå og med i kveld til og med onsdags føremiddag.

Gler meg vanvittig.

Har aldri vore i Roma, og treng verkeleg ein ferie no. Har jobba frå ni-ti om morgonen til ni-ti om kvelden kvar dag denne veka, inkludert søndag som var, og sit framleis med ein tekst i skrivande stund, klokka halv tre natt til fredag. Legg til energislukande stillings-usikkerhet av ei anna verd (noko eg kunne skrive bøker om, men ikkje skal gå inn på her, i alle fall ikkje no), mange sjuke i redaksjonen, og generelt kaos på jobbfronten, pluss ein liten romfarar i magen, så er det kanskje ikkje så løye at eg er litt sliten akkurat no.

Retting: Eg er veldig sliten akkurat no.

Så Roma er tingen. Eg skal bare slappa av, eta masse mat (utanom ost, spekeskinke, italiensk is (sukk!) og vin, då), og nyyyta sol og fri og ferie.

Kun ei arbeidsnatt, ein arbeidsdag og seksten timar til avreise no! Juhuuu!

3 kommentarer:

-lin sa...

La meg fem, sto opp åtte, og er no under åtte timar frå avreise. Jeee!

Ingvild sa...

God ferie!!! Det er så vel unt som bare det - selv om jeg er bittelittegranne misunnelig. Roma da gitt :D Nyyyyyyt! Jeg skal heller ta et glass italiensk vin eller to for deg her i Oslo ;)

Anonym sa...

Jeg lover dyrt å hellig å ta meg av den italienske isen på dine vegne. Og se ikke bort ifra at jeg spiser litt ost også. Kos deg masse!