fredag, februar 16, 2007

Urgh

Ei av dei klaraste negative sidene ved å jobba der eg er no, er at eg alltid får tilsendt alle desse ufyselege bilda av kjendisar i ulekre situasjonar som til ei kvar tid sirkulerer på epost.

Kåre Conradi var no så sin sak - bilda var ikkje spesielt ekle, bare klønete. Men nakne dansarar i fluktstolen, med kølla i handa? Og Rune Rudberg?!?

Ver så snill!

Eg meiner det. Ver så grei! Kan me ikkje bare bli einige om ein ting, alle saman? At me sluttar å ta nakenbilder av oss sjølv eller andre, og definitivt ikkje i ulekre liksom"seksuelle" posisjonar. Regelen gjeld spesielt for dei som er eller har tenkt å bli kjendisar, og som insisterer på å bruka alle opningar i kjønnsleg omgang.

Ok? Kan me ikkje bare etablera den regelen med ei gong?

Og ein ting til: Kan ikkje alle som sender rundt desse elendige bilda vera så greie at dei merkar mailen tydeleg med "ekle nakenbilder" i emnefeltet? Så slepp me andre å opna driten?

Takk. Det var bare det. Unnskuld meg eit øyeblikk, eg må visst bare spy litt no.

3 kommentarer:

elisabeth sa...

jeg fikk heldigvis advarsels-sms av broren min i går. "Hvis du får en mail med tittel Rune Rudberg... IKKJE ÅPNE DEN! Æ e ødelagt førr livet. Kåre Conradi-bilda kan æ svelg å bli vist, men dette ... nei!nei!nei!"
Det sier vel det meste, tenker jeg...

Anonym sa...

Jeg ble servert Rune uten forvarsel av en kamerat jeg chattet med tidligere i uka, han spurte "vil du se noe morsomt?", jeg takket ja. Vi må visst redefinere morsomt, for det bildet der lar seg ikke slette fra netthinna med det første. Og morsomt? Ikke egentlig. Bare grusomt.

Ane sa...

Den er jeg med på. Det raser inn med nakenbilder av ymse kvalitet her i gården også, men det stopper hos meg. Man kan vanskelig hindre andre i å sende gørra ut, men man trenger ikke bidra til å spre møkka.