mandag, februar 05, 2007

49 and counting

Eg har jobba døgnet rundt siste tida, men no er eg tilbake. (Bank i bordet!)

And do I have news for you, ladies og gentlemen!

Klar?

Sikker?

Heeeilt klar?


Ok!

Here goes: Me skal til Afrika!

Til Zimbabwe! Og truleg Zambia og/eller andre naboland i same slengen. Om litt under to månader, i tre heile veker. For meg, som ikkje har hatt lengre fri enn ei langhelg annakvar månad sidan påska i fjor, høyres tre samanhengande veker paradisisk lenge ut. Tid til å landa, juhu! Og bli liggande, juhuhuuu!

I Afrika!

Me skal først besøka ein kompis i Harare, sidan håpar me å få med oss Viktoriafallene, Great Zimbabwe, og truleg ein safari. Elefantar! Nashorn! Løver og sebraer!

Og med det startar nedteljinga: Kun 49 dagar igjen!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så moro!! Ok, deal: Du sender kort til meg fra Zimbabwe, jeg sender kort til deg fra Tanzania i juli - ok? :D

Ingvild sa...

Å! Nå ble jeg både misunnelig på lin og th-! På en gang! Og så jeg som sikkert ikke skal lenger enn til Ålesund! Ahhh... Men vel unt, uten tvil. Gleder meg til bilder og historier!!!

Anonym sa...

håper dere får en fin fin tur....hvis det er plass i kofferten så lurer jeg meg gjerne med :-)

Per Andersen sa...

Kanon! Håper på fyldig reportasje og masse vilder.
Men ein snikande følelse trenger seg på: jepps, misunnelse... For å sitera ein felles ex-svømmer når noko gjekk han litt i mot: "ååå, pokker!" :-) Ja, forresten, her er eg -har opprettet blogg MEN ikke kome heilt igang med publisering. Er det eigentleg så viktig med innhald -neppe. Eit flott ytre er det viktgste...nemleg. Pernod