lørdag, september 06, 2008

Etter åtte

Sidan eg verken har spesielt lyst på svangerskapsforgiftning eller svangerskapsdiabetes med tilhøyrande sukkerbaby, har eg prøvd å vera litt ekstra forsiktig med sukkerinntaket den siste tida no fram mot termin.

Men i dag er det lørdag, og då er det lov med litt (litt, altså!) lørdagsgodt. Og eg kan bare seia:

- Hel-loo, Mister Dream med mintsmak og sjokoladespon! How you doin? Og kor har du vore heile mitt liv?

Uuuuuhm!

Eg er ikkje den som i utgangspunktet elskar iskrem - syns ofte den norske isen smakar syntetisk og smire, og vil heller bruka kaloriane på konsentrert nyting, som sjokolade (yum!). Gjerne After Eight, sjølv om eg sjeldan kjem på å kjøpa akkurat det.

Men kombinasjonen! Mint og sjokolade og is!

Uuuuuhm igjen!

Har allereie ete ei skål, og no kjem eg til å tenka og tenka og tenka på isen i fryseboksen heilt til neste lørdag. Eller til fødselen? Kanskje det er eit smart triks til den verste og vondaste fasen? "Kom igjen no! Hald ut, så skal du få mintis etterpå!".

Hehe, eg trur eg har funne min eigen private pressmotivator.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, jeg VET! Eller, dvs, jeg har også oppdaga mint og sjokoladespon-isen. Og duverden. Og jøje meg. Den er nesten på høyde med Haagen Daz sin strawberry cheesecake. Og antakeligvis litt sunnere også. Nam.

elisabeth sa...

you've been tagged. gjelder valgfri by.

Ingvild sa...

Synd du ikke kan pakke is sammen med smågodtet og saften i bagen :-)... Hørtes veldig god ut, jeg må teste den en gang jeg tør å spise melk!