onsdag, juli 20, 2005

I wanna know - have you ever seen the rain?

Oh, where did the blue skies go?
And why is it raining so?
It's so cold I can't sleep tonight
Everybody's saying everything's all right
Still I can't close my eyes
I'm seeing a tunnel at the end of the lights

(Travis - ikkje poesi akkurat, men ganske bra rim likevel)

Minus det med tunnellen, er det litt sånn eg hadde det i heile går. Eg blei ikkje bare våt. Eg blei komplett og ugjendriveleg gjennomdynka, til den siste truseflik og innerste sokketrevl. Omtrent som i brun&blid-reklameplakaten eg passerte på vegen - kor alle dei som ikkje tek sol stiller i svarte klede med paraply, medan jenta som tek sol får gå i gul boblejakke - om enn utan paraply. Brun eller tørr? Vel sjølv!

Eg har starta på ei ny (for meg), svensk bok: Den vidunderlige kjærlighetens historie av Carl-Johan Vallgren. Ho lovar bra. Veldig bra, faktisk. Ei gong burde nokon (eg?) skriva ei bok som handlar om sansane. Ei blanding av Parfymen, overnemnte, Hellen Keller-bøkene, m.fl. Det er jo ingenting som er meir fantastisk enn inntrykk! Eg rakk aldri å skriva om det i KA sjølv, men dei bruka ideen etter at eg hadde reist. Fint det og.

Ingen kommentarer: