tirsdag, februar 07, 2006

Jenta i eventyret

Tjue timar pa toget, og her er eg: fantastiske Jaisalmer heilt vest i Rajastan. Bilda eg har funne (alle bilda fra India er henta fra nettet - mine er trygt i poden min enno) er ikkje i naerleiken av a visa kor utruleg fint det er her. Forst orkenen. Stor, open, stovete. Sa - ut av ingenting - ei borg. Hogt tronande, med bittesma gulgylne hus strodd rundtomkring. Innanfor murane smale smau og forseggjorte portar. Kyr, ungar, kattar og hundar. Menn i turban, kvinner med gullringar i nasen og fargesprakande sariar. Nydelege tekstilar pa torkesnora og til sals. Menn inni portromma, med floyter og andre instrument, og kardemommeluktande chai pa laage bord. Kvinner med svaere fat fylte med ris og gronsaker pa hovudet, pa veg fra markedet til matlaginga. Middag i solnedgangen pa taket av herberget, pa mjuke puter rett pa steingolvet. Raudt og gyllent, varmt.

Og i morgon skal eg ri pa kamel! I orkenen! Igjen! Og overnatta i orkenen - under stjernene!

Eg bare veit at eg kjem til a elska det.

Ingen kommentarer: